Uvjeti korištenja
UVJETI KUPOVINE
Cijene navedene na web shopu su maloprodajne sa uključenim pdv-om, putem web shopa odobravamo popust na navedene cijene od 5%
NAČINI PLAČANJA
Platiti je moguće na sljedeće načine:
e-bankingom,općom uplatnicom ili virmanom,pouzećem (plačanje prilikom preuzimanja)
DOSTAVA
Za svaku kupnju iznad 500,00 kn (PDV uklj.) ostvarujete pravo na besplatnu dostavu. Dostava vrijedi na području čitave Hrvatske, a pošiljke se dostvavljaju putem prijevozničke tvrtke OverseasExpress. Dostava se vrši radnim danima od ponedjeljka do petka.
Overseas Vam omogućava zanimljivu uslugu, plaćanje pouzećem gdje odabrane proizvode plaćate dostavljaču tek kod primitka robe. Na taj način u potpunosti pojednostavljujete kupnju te Vas ne uvjetujemo plaćanjem karticama. Za kupnju robe manje vrijednosti do 500,00 kn dostava se naplaćuje 50,00 kn (PDV uklj)
Za sve narudžbe zaprimljene do 12h od ponedjeljka do petka, okvirni rok isporuke je 48h (radni dan - dostava se vrši po evidenciji uplate, dakle za virmansko plaćanje moze potrajati 1-2 dana) za cijelu RH, osim za otoke. U slučaju da je narudžba zaprimljena tijekom vikenda (subotom i nedjeljom), dostava se vrši kao i za narudžbe zaprimljene u ponedjeljak - dakle idući radni dan (utorak, odnosno prema planu dostave za otoke).
Dostava na otoke
Overseas vrši dostavu na dolje navedene otoke:
Cres, Lošinj, Krk, Rab, Murte, Pag, Ugljan, Pašman, Brač, Hvar, Vis, te na Korč
Raspored dostave – otoci:
Brač: srijeda, petak
Hvar: ponedjeljak, srijeda, petak
Vis: utorak, petak
Pelješac-Korčula: svaki dan
Cres-Lošinj: ponedjeljak, srijeda, petak
Rab: ponedjeljak, četvrtak
Krk (Omišalj, Njivice, Malinska, Krk, Punat, Kornić): svaki dan; (Vrbnik, Dobrinj, Šilo): utorak, četvrtak; (Draga Bašćanska, Baška): ponedjeljak, srijeda, petak
Murter: svaki dan
Pag: svaki dan
Ugljan-Pašman: ponedjeljak, četvrtak
Neuspjela isporuka zbog Vaše odsutnosti
Kod pokušaja isporuke će se ostaviti obavijest o dospijeću pošiljke na kojoj je naznačen broj pošiljke i broj telefona službe za korisnike, a sama pošiljka će se vratiti u pripadajući sabirni centar. Vi samo trebate nazvati službu za korisnike i dogovoriti novu dostavu.
REKLAMACIJA NAKON DOSTAVE
Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave bez nadoknade ukoliko mu je isporučena roba koju nije naveo na narudžbenici, te ukoliko je proizvod u originalnoj, neoštećenoj ambalaži. U dogovoru s kupcem, proizvod se zamjenjuje ispravnim.
Ukoliko kupac utvrdi da je naručio pogrešan proizvod, proizvod je moguće zamijeniti samo u slučaju ukoliko je proizvod čist, neoštećen i nekorišten. U ovom slučaju naplatit će se ponovljena dostava i ponovljena dostava u iznosu propisanom po Overseasovom cjeniku. U dogovoru s kupcem, proizvod se zamjenjuje ispravnim.
Proizvod se može vratiti u roku od 8 dana nakon primitka robe.
SERVIS
Prilikom vraćanja neispravne robe treba obavezno uz jamstveni list priložiti kopiju računa, opis kvara. Robu na servis šaljete o svojem trošku, a mi snosimo trošak slanja ispravne robe prema vama. Za robu koja će na servis biti vraćena ispravna, zaračunat ćemo troškove testiranja robe te istu vratiti o trošku kupca. U slučaju da nije moguće izvršiti popravak ili zamjenu u roku od 45 dana od prijema robe uvoznik se obavezuje proizvod zamijeniti novim.
Jamstvo ne vrijedi:
ako se kupac nije pridržavao uputa za uporabu proizvoda
ako je proizvod servisirala neovlaštena osoba
ako su u proizvod ugrađeni neoriginalni dijelovi
za kvarove nastale zbog neprimjerene radne okoline.
za kvarove i oštećenja izazvani višom silom.
za kvarove nastale zbog neispravne strujne mreže i groma.
ako je vidljiv trag pokušaja odljepljivanja garantnih naljepnica sa
proizvoda ili ako su iste odljepljene
ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Satcom obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Satcoma i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
PODACI ZA PLAČANJE
SATCOM
Trg Maršala Tita 5
51211 Matulji
IBAN: 7924840081105523835 Raiffeisen banka
Poziv na broj-broj ponude